GPeC Trainings – Cursuri Premium Intensive de E-Commerce si Marketing Online 17-18-19 Octombrie – Social Media, PPC – Google Ads și Facebook Ads, SEO, User Experience, Marketing Online, Digital Strategy, Legal
Am reunit unii dintre cei mai buni specialiști din domeniu pentru a-ți aduce GPeC Trainings powered by FAN Courier – cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online menite să te ajute concret în creșterea vânzărilor și în dezvoltarea magazinului online. Scopul final în urma participării este ca tu să ai o afacere e-commerce de succes.
A doua ediție anuală a GPeC Trainings se va desfășura în zilele de 17-18-19 Octombrie 2018 la Hotel Beyfin****, situat în Piața Avram Iancu nr. 3, în centrul orașului Cluj-Napoca.
Cursurile GPeC Trainings sunt structurate pe 3 zile x 6 ore în fiecare zi, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut practic, plin de exemple concrete și exerciții care să te ajute în dezvoltarea afacerii tale online.
Trainerii sunt specialiști practicieni, cu o vastă experiență în E-Commerce și Marketing Online, în așa fel încât să înveți doar de la cei mai buni.
Pe lângă cursurile în sine, trainerii sunt mai mult decât încântați să împărtășească din experiența lor și să discute liber cu participanții în fiecare seară, la cină. Te vei simți ca într-o adevărată familie unde nu există bariere de comunicare și formalizări + beneficiezi de sfaturi avizate pe afacerea ta.
Locuri limitate la max. 25 de cursanți
Locurile disponibile la GPeC Trainings sunt limitate la max. 25 de cursanți, așadar grăbește-teca să fii sigur că nu ratezi.
Înscrie-te până pe 12 octombrie, ora 23:59 și vino la 3 zile de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online. Te costă doar 1.499 lei + TVA pentru 18 ore de conținut practic, direct aplicabil în afacerea ta online!
Totul despre cum să ai un magazin online de succes în cadrul GPeC Trainings 17-18-19 Octombrie 2018, Cluj-Napoca
- Situația pieței de e-commerce la zi – scurtă radiografie a pieței în așa fel încât să știi exact unde ne situăm, care sunt principalele verticale de piață, care sunt nișele puțin exploatate, care este valoarea medie a coșului în funcție de verticale, ce se cumpără, cum se plătește, care sunt particularitățile pieței, care este profilul consumatorului român etc.
- Usability / User Experience – cum să ai un magazin online ușor de navigat care să răspundă nevoilor utilizatorului și să te ajute efectiv în creșterea ratei de conversie. Atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop. Principiile de UX importante vor viza toate secțiunile din site (de la Homepage până la Thank You Page) și vor fi însoțite de exemple concrete din magazinele online ale participanților la curs. În plus, vom avea exerciții practice și vom lucra pe echipe pentru identificarea principalelor probleme de UX ale magazinelor online din sală.
- Google Analytics – introducere în Google Analytics, turul interfeței de utilizaror a Google Analytics, instalarea corectă a Google Analytics (checklist implementare), definirea unui Goal în GA pas cu pas (exercițiu practic), ecuația comerțului online, rapoarte și segmente avansate (exerciții practice), marcarea corectă a campaniilor de marketing externe (exercițiu practic).
- SEO Masterclass – O abordare pas cu pas a succesului în Google – Dacă îți dorești ca business-ul tău să domine rezultatele Google, dar nu ești dispus să petreci ani întregi învățând SEO, ai nimerit unde trebuie. Acest masterclass a fost conceput ca un ghid concret și pragmatic, sintetizând peste 12 ani de experiență SEO într-o metodologie pas-cu-pas, după principiile accelerated learning. Practic, din momentul în care vei ieși din sala de training, vei putea deja aplica tehnici avansate de SEO pentru business-ul tău, pentru a obține un avantaj competitiv categoric în fața competitorilor. Acest SEO masterclass acoperă toată gama de activități SEO: vom vorbi despre cum funcționează Google, construirea strategiei SEO, factori tehnici, content, link building și multe alte componente ale succesului în SEO. Masterclass-ul se adresează tuturor celor care doresc să învețe o metodologie SEO cu succes dovedit, într-un mod practic și ușor de înțeles și într-un timp scurt.
Growth Marketing pentru E-Commerce – cum să folosești datele pentru a înțelege contextul, cum să înțelegi factorii care generează creștere pentru un eCommerce și cum să îți setezi și atingi obiective strategice de creștere în eCommerce.
- Legislație în e-commerce – cele mai des întâlnite probleme juridice în comerțul online pentru care se dau amenzi, drepturile și obligațiile magazinelor online – de la ce trebuie să pui pe pagina web până la garanții și returul produselor.
- Google Ads – vom trece prin principiile de bază Google Ads Search și Display pentru a înțelege cum funcționează licitația, din ce este compus un anunț, cum se stabilește CPC-ul, tactici de bidding, setările principale ale campaniei. Vom discuta KPI-i de bază care trebuie urmăriți în Google Ads – Quality Score și modul lui de calcul. Vom identifica apoi practic cuvintele cheie cele mai potrivite pentru business-ul nostru cu ajutorul tool-urilor de bază de keyword research. Vom trece prin keyword matchtypes și modul de stabilire al cuvintelor cheie pe care licităm. Vom seta prima noastră campanie Google Ads Search și vom trece prin toți pașii setării acesteia. Vom discuta apoi principalele locuri cheie pe care trebuie să le verificăm într-un cont de Google Ads și într-un cont de Google Analytics pentru a vedea cum performează campaniile de Google Ads. Tips & tricks cu exemple practice pentru campanii Google Ads de succes.
- Facebook Ads – Trecem repede prin principiile “teoretice” care stau la baza Facebook Ads și KPI-i specifici pe care trebuie să îi avem în vedere (Relevance Score, placements, custom audiences, lookalike audiences). Vedem apoi care sunt setările de bază ale primei noastre campanii Facebook Ads. Încheim totul cu exemple pratice și tips & tricks pe partea de Facebook Ads din experiențele de până acum și discutăm care sunt principalii KPI care ar trebui urmăriți.
.. sunt principalele subiecte pe care le vom diseca timp de 3 zile pentru ca tu să vinzi mai mult! Lista nu se oprește, însă, aici…
GPeC Trainings 17-18-19 octombrie 2018, Hotel Beyfin****, Cluj-Napoca
––––––––
Miercuri, 17 Octombrie 2018
09:00 – 10:30 Sinteza pieței de e-commerce & Usability / User Experience – Modulul 1
Andrei Radu, Founder & CEO GPeC
––––––––
10:30 – 11:00 Coffee Break
––––––––
11:00 – 12:30 Usability / User Experience & Exerciții Practice – Modulul 2
Andrei Radu, Founder & CEO GPeC
––––––––
12:30 – 14:00 Lunch
––––––––
14:00 – 15:30 Google Analytics – Modulul 1
Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC
––––––––
15:30 – 16:00 Coffee Break
––––––––
16:00 – 17:30 Google Analytics – Modulul 2
Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC
––––––––––––––––––––––––
Joi, 18 Octombrie 2018
09:00 – 10:30 SEO Masterclass – O abordare pas cu pas a succesului în Google – Modulul 1
Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
––––––––
10:30 – 11:00 Coffee Break
––––––––
11:00 – 12:30 SEO Masterclass – O abordare pas cu pas a succesului în Google – Modulul 2
Horia Neagu, Founder Napoleon Digital
––––––––
12:30 – 14:00 Lunch
––––––––
14:00 – 15:30 Growth Marketing pentru E-Commerce – Modulul 1
Valentin Radu, Founder Omniconvert
––––––––
15:30 – 16:00 Coffee Break
––––––––
16:00 – 17:30 Growth Marketing pentru E-Commerce – Modulul 2
Valentin Radu, Founder Omniconvert
––––––––––––––––––––––––
Vineri, 19 Octombrie 2018
09:00 – 10:30 Aproape 10 trucuri juridice pe care le poți include în Contractul online cu clienții tăi
Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro & Advisor GPeC
––––––––
10:30 – 11:00 Coffee Break
––––––––
11:00 – 12:30 Online Marketing: Google Ads & Facebook Ads –Modulul 1
Raluca Radu – Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital
––––––––
12:30 – 14:00 Lunch
––––––––
14:00 – 15:30 Online Marketing: Google Ads & Facebook Ads –Modulul 2
Raluca Radu – Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital
––––––––
15:30 – 16:00 Coffee Break
––––––––
16:00 – 17:30 Online Marketing: Google Ads & Facebook Ads –Modulul 3
Raluca Radu – Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital
Când și unde?
Cea de a doua ediție anuală a GPeC Trainings – seria de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online – se va desfășura în zilele de 17-18-19 Octombrie 2018, la Hotel Beyfin**** situat în P-ța Avram Iancu nr. 3 din centrul orașului Cluj-Napoca.
Cui se adresează GPeC Trainings?
Tuturor celor direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în e-commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.
Locuri limitate la max. 25 de cursanți
Locurile disponibile la GPeC Trainings 17-18-19 Octombrie, Cluj-Napoca, sunt limitate la max. 25 de cursanți iar, din experiența noastră, se epuizează înainte de încheierea perioadei de înscrieri.
Ce câștigi și cât te costă participarea?
- ai parte de 3 zile de cursuri intensive de E-Commerce & Marketing Online, adică nu mai puțin de 18 ore de conținut pur și direct aplicabil, totul hands-on cu multe exerciții practice –> vei ști exact ce să faci ca să crești afacerea ta online;
- trainerii au o experiență vastă în domeniu, sunt implicați activ în e-commerce și nu sunt teoreticieni care povestesc din cărți –> înveți doar de la cei mai buni, #NoBullshit;
- ai parte de exemple concrete, direct din site-ul tău –> vei ști exact ce e bine și, mai ales, ce și cum trebuie remediat pentru a crește vânzările online;
- toate cursurile sunt axate pe cele mai importante aspecte pentru succesul unui magazin online –> dacă le respecți, ai toate șansele de a fi unul din liderii pieței;
- la GPeC Trainings spunem lucrurilor pe nume, nu ne formalizăm, răspundem la toate întrebările și abia așteptăm să discutăm deschis cu întreaga Comunitate E-Commerce și să ciocnim un pahar împreună cu voi la cină, după cursuri –> câștigi adevărați prieteni pe termen lung, ai parte de networking de calitate și intri în Familia GPeC.
Atenție: sunt max. 25 de locuri disponibile.
Taxa de participare
Early-Bird (ofertă valabilă până pe 1 Octombrie 2018, inclusiv) – în funcție de numărul de locuri disponibile
Acces la 6 module de curs detaliate – personalizate pe business-urile participanților și pline de exerciții și exemple practice, 2 coffee breaks & gustări/zi, suportul de curs al fiecărui trainer, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor:1.199 lei + TVA/persoană
Tarif standard (2 – 12 Octombrie 2018, inclusiv) – în funcție de numărul de locuri disponibile
- Acces la 6 module de curs detaliate – personalizate pe business-urile participanților și pline de exerciții și exemple practice, 2 coffee breaks & gustări/zi, suportul de curs al fiecărui trainer, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor: 1.499 lei + TVA/persoană
*Taxa de participare nu include cazarea, transportul și mesele participanților. Înscrierile se pot încheia mai devreme decât perioada de înscrieri dacă cele 25 de locuri disponibile vor fi epuizate.
Andrei Radu
CEO & Founder GPeC și Co-Founder TRUSTED.ro
Andrei Radu este, de 13 ani, organizatorul GPeC – cel mai mare eveniment de e-commerce din România și Europa de Est – și Co-Founder TRUSTED.ro – Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, căruia i-a pus bazele alături de Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România. Este specialist în User Experience și E-Commerce și oferă consultanță de specialitate în ceea ce privește piața de e-commerce din România și Europa de Est și oportunitățile de afaceri existente pe aceste piețe. De asemenea, Andrei este și trainer în zona de Usability și Customer Experience în e-commerce, fiind invitat ca speaker la numeroase conferințe și workshop-uri de profil atât pe plan național, cât și internațional.
LIVIU TALOI
Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC
Liviu Taloi este Co-Founder Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce. Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit. Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat Google Analytics Individual Qualification.
Horia Neagu
Founder & Digital Marketing Consultant Napoleon Digital
Horia Neagu (Founder Napoleon.Digital) se descrie drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de aproape 15 ani, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages și politică.
Raluca Radu
Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital
VALENTIN RADU
Founder Omniconvert
Valentin Radu este un antreprenor cu 14 ani de experiență în tehnologie și marketing online. El este Founder și CEO al Omniconvert, platformă de optimizare a conversiilor care a primit numeroase distincții internaționale. Valentin este cunoscut pentru energia pozitivă debordantă, creativitate și know-how în marketing și business. Este, de asemenea, speaker internațional vorbind adesea despre e-commerce, optimizarea conversiilor, marketing online, business strategy și growth hacking.
Bogdan Manolea
Co-Founder TRUSTED.ro & Advisor GPeC
Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Bogdan este Co-Fondator TRUSTED.ro (Marca de Încredere acordată Magazinelor Online din România), Director Executiv al Asociației pentru Tehnologie și Internet și proprietar al paginii web Legile Internetului care prezintă, din 2001, principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației.