UPDATE: GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai a avut loc și a reunit peste 1.000 de participanți unici în cele 3 zile de eveniment. Informațiile de mai jos sunt acum doar orientative pentru cei care își doresc să citească ce pregătisem pentru ediția trecută. Vă așteptăm la GPeC SUMMIT Noiembrie 2018. ––––––––––––––––––––––––––––- Te așteptăm pe 29-30-31 Mai 2018 în București cu o ediție de GPeC SUMMIT legendară! Dacă expresia “Content is King” îți sună familiar, știi la ce să te aștepți în cele 3 zile de eveniment: know-how premium doar de la cei mai buni specialiști în E-Commerce & Marketing Online!
Titanii E-Commerce urcă pe scena GPeC SUMMIT
Sărbătorim 13 ani de GPeC cu unii dintre cei mai cunoscuți experți în E-Commerce și Digital Marketing la nivel internațional – speakeri citați în cele mai prestigioase publicații și cap de afiș al marilor evenimente de profil din întreaga lume. Ca de fiecare dată, scopul nostru este să îți aducem conținut relevant care să te ajute concret în creșterea afacerii, iar tu să înveți doar de la cei mai buni! La GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai te așteptăm cu un line-up de speakeri #epic – iată doar câteva din numele grele care vor urca pe scena GPeC: ––––––––––––––––––––––––––––––
Brian McBride (Chairman ASOS)
Brian McBride este, de 6 ani, Președintele ASOS, unul din cei mai mari retaileri online de fashion din întreaga lume. El este, de asemenea, Președintele Wiggle – cel mai mare retailer online de ciclism din Marea Britanie, unde s-a ocupat de recenta fuziune cu Chain Reaction Cycles. Brian și-a început cariera la Xerox, iar mai apoi a lucrat în cadrul IBM și Dell, urmând să devină Managing Director al T-Mobile UK. În 2006, a devenit CEO-ul Amazon UK, funcție pentru care a trecut prin 12 interviuri, ultimul cu Jeff Bezos, fondatorul Amazon. După 6 ani în fruntea Amazon UK, Brian a fost ales Președintele ASOS – cel mai mare retailer online de fashion, funcție pe care o ocupă de 6 ani. Deloc în ultimul rând, Brian McBride este membru în Board of Advisors în cadrul Departamentului de Digital al Guvernului Marii Britanii. Președintele ASOS, Brian McBride, vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT și va susține un keynote inspirațional pentru orice afacere online în cadrul Conferinței GPeC din 29-30 Mai 2018. Președintele ASOS va dezvălui la GPeC SUMMIT câteva dintre secretele gigantului retailer precum: evoluția în fața competitorilor, lecții despre poziționarea corectă în industria de fashion sau cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului. În plus, prezentarea sa va puncta și ultimele tendințe din domeniul eCommerce, insight-uri asupra comportamentului consumatorilor din mediul online și evoluția mediului digital, în general. ––––––––––––––––––––––––––––––
Peep Laja (Founder & Principal CXL)
Peep Laja este considerat Expertul nr. 1 la nivel internațional în Optimizarea Conversiilor, potrivit clasamentului PPC Hero. Peep este, de 7 ani, Founder & CEO al CXL – una dintre cele mai renumite agenții de User Experience & Optimizare a Conversiilor la nivel global. El este și Fondatorul CXL Institute – program de training și de certificare a specialiștilor în domenii vitale pentru succesul afacerilor online precum: Conversion Rate Optimization, User Experience, Digital Analytics, Growth Marketing, Customer Acquisition, Digital Psychology & Persuasion. Deloc în ultimul rând, blogul CXL este considerat cel mai popular blog la nivel mondial cu resurse practice, sfaturi acționabile și ultimele cercetări despre Optimizarea Conversiilor și Growth – toate bazate pe cifre, măsurători și date concrete. De altfel, Peep se declară un susținător înfocat al strategiilor de marketing bazate pe date palpabile și nu pe intuiție sau pe recomandări generaliste de la nepracticieni. Specializarea lui este Optimizarea Conversiilor, ajutând companiile să își crească veniturile din vânzările online. Peep Laja vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT! Ai ocazia unică să îl întâlnești și să îl asculți în cadrul Conferinței GPeC, când va susține un keynote de 45 minute și va fi deschis tuturor întrebărilor într-o sesiune specială Q&A, fiind dornic să împărtășească din experiența lui cu tine! ––––––––––––––––––––––––––––––
Jeff Bullas (#1 Global Content Marketing Influencer in 2018)
Jeff Bullas este Digital Strategist, Marketing Blogger, Bestselling Author și Keynote Speaker, raportul Onalytica pentru anul 2018 plasându-l pe primul loc în topul influencer-ilor de Content Marketing la nivel global. Cartea al cărei autor este, “Blogging The Right Way – How to Create and Market a Killer Blog with Social Media”, a fost BestSeller Amazon pentru categoriile “Marketing” și “Marketing for Small Business”. Misiunea lui este de a “inspira și educa antreprenorii pentru a-și crește afacerea în lumea digitală”, blogul său fiind o resursă excepțională de sfaturi practice care atrage peste 5 milioane de vizitatori unici pe an. În 2013, prestigioasa publicație Forbes l-a inclus în Top 50 Social Media Power Influencers. În 2014, a fost considerat nr. 1 Content Marketing Influencer și tot în același an s-a clasat pe poziția a 8-a în clasamentul Forbes Top 40 Social Marketing Talent. În 2015 a devenit nr. 1 în categoria World’s Business Blogger. Astăzi, Jeff este considerat nr. 1 la nivel mondial în Content Marketing, deținând titlul de #1 Global Digital Marketing Influencer. Cel mai important principiu după care se ghidează și pe care Jeff îl recomandă tuturor antreprenorilor este: “Run when you can, walk if you have to, crawl if you must, just never give up”. Nu de multe ori ai ocazia să înveți și să stai de vorbă cu cel mai mare Influencer în Content Marketing la nivel global! Din îndepărtata Australie, suntem onorați să îl aducem pentru prima dată în România pe Jeff Bullas care va urca pe scena GPeC SUMMIT în cadrul Conferinței GPeC cu un keynote de 50 de minute și o sesiune dedicată de Q&A cu audiența GPeC. Prezentarea susținută de Jeff se intitulează “3 Key Pillars to Successful Content Marketing on the Social Web”, în urma căreia vei învăța: cum să creezi o strategie integrată de content marketing, cum să atragi trafic pe website-ul tău și cum să transformi traficul în lead-uri și conversii. ––––––––––––––––––––––––––––––
Karl Gilis (Co-Founder AG Consult & The Conversion Comedian)
Dacă e GPeC SUMMIT Mai, e Karl Gilis!!! Karl a fost pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT în Mai 2016. L-ai îndrăgit atât de mult încât l-am readus la GPeC SUMMIT în Mai 2017. L-ai iubit și dorit și mai mult, încât Karl Gilis vine pentru a treia oară consecutiv la GPeC SUMMIT Mai 2018! Ca să fie clar: “vina” îți aparține :) Karl Gilis te așteaptă la GPeC SUMMIT cu un keynote de 45 de minute în cadrul Conferinței GPeC, iar pe 31 Mai cu o zi întreagă de Masterclass User Experience & Conversion Optimization intitulat “Get More Revenue From the Same Amount of Visitors” la care locurile sunt super limitate: doar 50 de locuri și 6 ore de conținut premium plin de exemple și exerciții practice & live demos! Dacă nu l-ai cunoscut încă pe Karl Gilis, îți spunem noi câte ceva pe scurt: este Co-Fondatorul AG Consult, una dintre cele mai cunoscute agenții de Usability și Optimizarea Conversiilor din Belgia. Sătul de speculații și opinii bazate pe feeling, Karl a devenit obsedat de Data Driven User Experience & Conversion Rate Optimization și face optimizări de site-uri bazându-se doar pe cercetări și pe rezultate măsurabile, mai ales că testele A/B îi permit să vadă concret impactul soluțiilor propuse și al schimbărilor din site. Cunoscut drept “The Conversion Comedian”, Karl face un adevărat spectacol pe fiecare scenă pe care urcă îmbinând – într-o manieră unică – know how-ul premium cu analogii amuzante din viața reală, menite să aducă hohote de râs și ropote de aplauze din partea audienței. VIDEO 1 –> Karl Gilis te invită la Conferința GPeC 29-30 Mai 2018 în cadrul căreia va susține un keynote de 45 de minute intitulat “7 often forgotten universal principles that almost always lead to more revenue, more sales and more engagement”. VIDEO 2 –> Tot la GPeC SUMMIT, pe 31 Mai, Karl va susține 1 zi întreagă de Masterclass User Experience & Conversion Optimization – “Get More Revenue From the Same Amount of Visitors”. #DeNeratat #UltimeleLocuriDisponibile ––––––––––––––––––––––––––––––
Aleyda Solis (Founder Orainti & International SEO Consultant)
Aleyda Solis este printre cei mai apreciați experți și consultanți SEO la nivel internațional – servicii pe care le oferă prin Orainti, compania proprie pe care o denumește modest “boutique de consultanță în digital marketing”. De ce modest? Pentru că Aleyda este autorul a numeroase articole de SEO pe blogurile Search Engine Land, MOZ și State of Digital, speaker în cadrul a peste 100 de conferințe din 20 de țări și autor al cărții “SEO, Las Claves Esenciales”. Aleyda are peste 10 ani de experiență în SEO și a fost inclusă în listing-ul Forbes “10 Digital Marketing Specialists to follow in 2015″ și în Entrepreneur Magazine în top “50 Online Marketing Influencers to Follow in 2016″ . Într-o lume în care expresia “Mobile First” a devenit o prioritate, Aleyda Solis vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT cu un keynote în premieră pentru toate business-urile online din România: “SEO in a Mobile First Era”. Aleyda împărtășește cu tine în cadrul Conferinței GPeC secretele optimizării SEO pentru device-urile mobile: pași de urmat, tool-uri de folosit, probleme frecvente și do’s and dont’s. Totul pentru ca tu să ai un website Mobile bine optimizat pentru motoarele de căutare! ––––––––––––––––––––––––––––––
Jim Sterne (Chairman Digital Analytics Association)
Jim Sterne este Co-Founder și Chairman al Digital Analytics Association (DAA) – cea mai importantă asociație din lume dedicată Web Analytics, din care fac parte toți profesioniștii din domeniu la nivel internațional. Din 2002 până în 2017, Jim a fost organizatorul eMetrics Summit – cea mai importantă conferință internațională de Digital Analytics care s-a desfășurat timp de 16 ani și a numărat 83 de ediții în 20 de orașe din întreaga lume. Astăzi, eMetrics Summit s-a redenumit în Marketing Evolution Experience (MEE) – eveniment organizat tot de Jim Sterne. Jim este unul din pionierii Marketing-ului Online încă din 1994 și are o experiență de peste 35 de ani în vânzări și marketing. El este autorul a nu mai puțin de 12 cărți printre care: “Advanced E-Mail Marketing“, “World Wide Web Marketing“, “Web Metrics“, “Social Media Metrics“, “The Devil’s Data Dictionary” și recent lansata “Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications” (2017). Deloc în ultimul rând, Jim este consultant al unor companii de renume din Fortune 500 și un keynote speaker excepțional la principalele evenimente de profil din întreaga lume. Jim Sterne va urca pe scena GPeC SUMMIT în cadrul Conferinței GPeC, susținând un keynote de 50 de minute despre “Artificial Intelligence in Marketing” – ultimele tendințe din domeniu, ce este și cum funcționează AI și Machine Learning și cum te ajută în strategia și campaniile de Marketing. ––––––––––––––––––––––––––––––
Jeff Sauer (Founder Jeffalytics)
Jeff Sauer este unul dintre cei mai apreciați experți la nivel internațional în Google Analytics și Google AdWords, fiind Fondatorul Jeffalytics, Profesor la Universitatea St. Thomas din Minnesota și Digital Marketing Speaker la cele mai importante conferințe de profil precum HeroConf sau SMX (Search Marketing Expo). Jeff se află în Top 25 al celor mai Influenți Experți PPC la nivel internațional și este full-time Internet Marketer din 2005. În cei 13 ani de până acum, Jeff a reușit să crească propria companie – Three Deep Marketing – cu peste 500%, la încasări de peste 6 milioane de dolari anual, intrând succesiv în topul Inc 5000 în anii 2010, 2011 și 2012. Jeff Sauer susține cursuri certificate de PPC, Analytics și Data Driven Marketing, transformând până acum peste 10.000 de Digital Marketers în Google Certified Professionals. De asemenea, el administrează bugete de milioane de dolari anual pentru companii care investesc în AdWords și monitorizează atent câteva sute de conturi de Google Analytics ale companiilor pentru care este consultant. Jeff Sauer vine pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT pe 31 Mai 2018 când va susține un Masterclass de 1 zi întreagă de Google Analytics – adică nu mai puțin de 6 ore de conținut practic de la unul dintre cei mai buni experți internaționali! Află totul despre Google Analytics și ce decizii de business să iei pe baza datelor, într-un Masterclass de 6 ore cu Jeff Sauer! #ftw #epic #must-attend #LocuriLimitate ATENȚIE / IMPORTANT DE ȘTIUT: Masterclass-ul Jeff Sauer se desfășoară în paralel cu Masterclass-ul Karl Gilis pe 31 Mai 2018, deci va trebui să alegi între ele! În cazul ambelor masterclass-uri, locurile sunt limitate la 50, iar în acest moment a început lupta pe ultimele locuri – primul venit, primul servit! Vezi ofertele de prețuri GPeC SUMMIT & Masterclasses 29-30-31 Mai 2018, București.
Iată doar 5 motive pentru care nu poți să ratezi GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018:
- Speakeri excepționali care sunt capul de afiș al principalelor conferințe internaționale de E-Commerce și Marketing Online vin la GPeC SUMMIT, București –> ai parte de Conținut Premium doar de la cei mai buni specialiști din domeniu;
- Te așteaptă 2 zile de Conferință, 2 Masterclass-uri și 4 Workshop-uri cu accent pe subiectele de maxim interes pentru orice afacere online: GDPR, User Experience, Conversion Optimization, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence, Google AdWords & Google Analytics, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, Logistics etc. –> afli tot ce e important ca să ai o afacere online de succes și să îți crești vânzările;
- Magazinele online au ocazia să discute față în față cu principalii furnizori de servicii e-commerce în cadrul GPeC E-Commerce Expo –> stabilești parteneriate care te vor ajuta în dezvoltarea afacerii;
- 800+ participanți români și internaționali sunt așteptați în cele trei zile de GPeC SUMMIT: CEO’s, Marketing Managers, Product & Brand Managers, PR Executives, Web Developers, IT Managers, Sales Managers –> faci networking cu elita industriei, în inima celui mai important Eveniment de E-Commerce din România și Europa Centrală și de Est;
- Te întâlnești, discuți și schimbi contacte cu marile companii din domeniu (de la magazinele online consacrate până la marii retaileri offline care și-au extins afacerile în online) –> iei parte și simți pulsul Comunității E-Commerce!
Ziua 1 & Ziua 2 (29-30 Mai 2018): Conferința GPeC & E-Commerce Expo
- Două zile de Conferință E-Commerce Premium, pline de keynote-uri și panel-uri de dezbatere cu speakeri legendari, internaționali și români #ftw #epic;
- Subiecte de maxim interes și sesiuni dedicate de Q&A în cadrul Conferinței: Cifre de Piață, Usability, Optimizarea Conversiilor, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence & Machine Learning, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, Logistică și Curierat;
- Keynotes Premium de la numele grele ale E-Commerce-ului global: Peep Laja (CXL), Jeff Bullas, Karl Gilis (AG Consult), Aleyda Solis (Orainti), Jim Sterne (Digital Analytics Association) – sunt doar primii 5 speakeri internaționali anunțați care vor urca pe scena GPeC în cadrul Conferinței 29-30 Mai 2018;
- Lead-uri și parteneriate între magazinele online și principalii Furnizori de Servicii E-Commerce în cele două zile de GPeC Expo 29-30 Mai;
- Networking Premium cu Top Management-ul principalelor companii E-Commerce din România și Europa Centrală și de Est, în mijlocul a peste 800 de participanți.
Ziua 3 (31 Mai 2018): GPeC Masterclasses & Workshops
- 2 Masterclass-uri x 6 ore fiecare cu specialiști internaționali de excepție: Karl Gilis (Masterclass User Experience & Conversion Optimization) și Jeff Sauer (Masterclass Google Analytics) – doar 50 de locuri disponibile la fiecare Masterclass;
- 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare cu cei mai buni specialiști români și pe cele mai arzătoare subiecte pentru magazinele online;
- Conținut și recomandări practice care să te ajute concret în afacerea ta și exerciții pe echipe împreună cu trainerii GPeC – specialiști cu o experiență profesională de invidiat;
- Întrebări, live demos și discuții 1-la-1 cu trainerii și profesioniștii din domeniu.
VERY EARLY BIRD*ofertă valabilă până pe 20 Apr. |
EARLY BIRD*21 Apr.- 11 Mai |
STANDARD*12-25 Mai, ora 23:59 |
|
Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 29 Mai – Ziua 1 | 69 € | 89 € | 109 € |
Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 30 Mai – Ziua 2 | 69 € | 89 € | 109 € |
Workshops, 31 Mai – Ziua 3 (acces la 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare – traineri specialiști români) | 49 € | 69 € | 89 € |
Masterclass Karl Gilis (User Experience & Conversion Optimization) – 31 Mai (6 ore, 50 de locuri!) | 99 € | 149 € | 249 € |
Masterclass Jeff Sauer (Google Analytics) – 31 Mai (6 ore, 50 de locuri!) | 99 € | 149 € | 249 € |
3-DAY-PASS(acces la toate zilele de eveniment exceptând Masterclass-urile Karl Gilis și Jeff Sauer) |
|||
3-DAY-PASS Special(acces la două zile de Conferință & GPeC E-Commerce Expo 29-30 Mai 2018 + 1 Masterclass la alegere între Karl Gilis și Jeff Sauer, 31 Mai 2018, în limita locurilor disponibile) |
|
|
|
*Prețurile nu includ TVA.
Oferta Very Early-Bird – valabilă până pe 20 Aprilie 2018, ora 23:59
Ziua 1, 29 Mai 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 69 EUR + TVA / persoană;Ziua 2, 30 Mai 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 69 EUR + TVA / persoană;Ziua 3, 31 Mai 2018 – Acces la 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare cu traineri specialiști români, 49 EUR + TVA / persoanăMasterclass 6 ore, 31 Mai 2018 – Karl Gilis (User Experience & Conversion Optimization) – 99 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile!Masterclass 6 ore, 31 Mai 2018 – Jeff Sauer (Google Analytics) – 99 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile!
Promo Packs
– 3-Day-Pass (acces la două zile de Conferință & GPeC E-Commerce Expo 29-30 Mai 2018 + 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare, cu traineri specialiști români, 31 Mai 2018): 187 119 EUR + TVA / persoană. – 3-Day-Pass Special (acces la două zile de Conferință & GPeC E-Commerce Expo 29-30 Mai 2018 + 1 Masterclass la alegere – între Karl Gilis și Jeff Sauer – 31 Mai 2018, în limita locurilor disponibile): 237 179 EUR + TVA / persoană. ––––––––––––––––––––––––––––––
Oferta Early-Bird – aplicabilă în perioada 21 Aprilie – 11 Mai 2018, ora 23:59
Ziua 1, 29 Mai 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 89 EUR + TVA / persoană;Ziua 2, 30 Mai 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 89 EUR + TVA / persoană;Ziua 3, 31 Mai 2018 – Acces la 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare cu traineri specialiști români, 69 EUR + TVA / persoanăMasterclass 6 ore, 31 Mai 2018 – Karl Gilis (User Experience & Conversion Optimization) – 149 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile!Masterclass 6 ore, 31 Mai 2018 – Jeff Sauer (Google Analytics) – 149 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile!
Promo Packs
– 3-Day-Pass (acces la două zile de Conferință & GPeC E-Commerce Expo 29-30 Mai 2018 + 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare, cu traineri specialiști români, 31 Mai 2018): 247 149 EUR + TVA / persoană. – 3-Day-Pass Special (acces la două zile de Conferință & GPeC E-Commerce Expo 29-30 Mai 2018 + 1 Masterclass la alegere – între Karl Gilis și Jeff Sauer – 31 Mai 2018, în limita locurilor disponibile): 327 219 EUR + TVA / persoană. ––––––––––––––––––––––––––––––
Oferta Standard – aplicabilă în perioada 12 – 25 Mai 2018, ora 23:59
Ziua 1, 29 Mai 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 109 EUR + TVA / persoană;Ziua 2, 30 Mai 2018 – Conferință & GPeC E-Commerce Expo, 109 EUR + TVA / persoană;Ziua 3, 31 Mai 2018 – Acces la 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare cu traineri specialiști români, 89 EUR + TVA / persoanăMasterclass 6 ore, 31 Mai 2018 – Karl Gilis (User Experience & Conversion Optimization) – 249 EUR + TVA / persoană – doar 50 de locuri disponibile!Masterclass 6 ore, 31 Mai 2018 – Jeff Sauer (Google Analytics) – 249 EUR + TVA / persoană doar 50 de locuri disponibile!
Promo Packs
– 3-Day-Pass (acces la două zile de Conferință & GPeC E-Commerce Expo 29-30 Mai 2018 + 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare, cu traineri specialiști români, 31 Mai 2018): 307 199 EUR + TVA / persoană. – 3-Day-Pass Special (acces la două zile de Conferință & GPeC E-Commerce Expo 29-30 Mai 2018 + 1 Masterclass la alegere – între Karl Gilis și Jeff Sauer – 31 Mai 2018, în limita locurilor disponibile): 467 279 EUR + TVA / persoană. ––––––––––––––––––––––––––––––
Important de știut
- Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018 includ 2 Coffee Breaks/zi, apă, sucuri și gustări puse la dispoziție de organizatori precum și serviciile de traducere simultană (Română-Engleză și Engleză-Română) pentru toate cele 3 zile de eveniment – inclusiv Masterclass-urile Karl Gilis și Jeff Sauer;
- Prețurile biletelor de acces nu includ mesele de prânz și costurile de cazare și transport, care revin în sarcina participanților;
- Taxa de participare nu este rambursabilă.
Ce mai stai?
- Vino la GPeC SUMMIT pentru 3 zile de conținut E-Commerce Premium de la cei mai cunoscuți specialiști români și internaționali
- SAU poți alege să îți înscrii magazinul în Competiția GPeC 2018 și beneficiezi de acces gratuit la GPeC SUMMIT* dacă optezi pentru unul din pachetele PREMIUM sau PLATINUM. Alegerea îți aparține!
*Accesul este gratuit pentru pachetul 3-Day-Pass – sunt excluse Masterclass-urile Karl Gilis și Jeff Sauer.
GPeC SUMMIT se desfășoară în zilele de 29-30-31 Mai 2018, în București, România, la Crystal Palace Ballrooms, situat în Calea Rahovei nr. 198A, sector 5, în imediata apropiere a Palatului Parlamentului – punct de reper: Piața de Flori din zona George Coșbuc. Crystal Palace Ballrooms este situat în inima Bucureștiului, în apropiere de Piața Unirii. Distanța aproximativă de la aeroportul Otopeni (terminalul “sosiri”) până la Crystal Palace Ballrooms este de 20 km (preț aprox. cursă Taxi/Uber – 15 EUR).
Te așteptăm pe 29, 30 și 31 Mai 2018 la GPeC SUMMIT cu o ediție la superlativ care marchează 13 ani ai celui mai Important Eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est! Vino și tu în mijlocul comunității de e-commerce și alătură-te celor 800+ participanți la GPeC SUMMIT! Până atunci, vezi cum au fost ultimele ediții de GPeC SUMMIT în galeria foto de mai jos.
Înscrierile la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai s-au încheiat!
Te așteptăm la următoarea ediție GPeC SUMMIT, în Noiembrie 2018! Abonează-te la newsletter-ul nostru și află primul ce îți pregătim la GPeC SUMMIT în toamnă + beneficiezi de oferte speciale de preț, cu discount-uri semnificative pentru Comunitatea GPeC!