De 13 ani, criteriile de auditare GPeC reprezintă cel mai detaliat ghid despre cum ar trebui optimizat website-ul unui magazin online în așa fel încât să ofere o experiență de navigare plăcută utilizatorului și să convertească mai bine / să vândă mai mult.
Peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online – membri în Juriul GPeC 2018 – vor audita fiecare magazin online înscris în Competiția GPeC ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, GDPR, SEO, Securitate, Mobile, E-Mail Marketing, Content și Social Media, Aspecte Juridice, până la Calitatea Serviciilor magazinului și Onorarea Comenzilor.
Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC 2018 primește individual și confidențial raportul de audit conținând punctajele și recomandările Juriului GPeC pentru cele 200+ criterii de evaluare. Concret, vei avea o radiografie absolută a website-ului tău și vei știi ce – și mai ales cum – trebuie remediat ca să crești rata de conversie și să vinzi mai mult. Atât pentru varianta de Mobile a site-ului tău, cât și pentru Desktop.
În cazul în care un anumit criteriu nu este relevant pentru profilul de business, acesta se va nota cu N/A (not applicable), în așa fel încât magazinul să nu fie depunctat fără motiv.
VIDEO: Vezi în filmul explicativ de 1 minut și jumătate ce înseamnă și cum te ajută concret Competiția Magazinelor Online GPeC în dezvoltarea magazinului tău online!
Apasă butonul “Află mai multe informații” pentru a vedea cele peste 200 de criterii de evaluare GPeC 2018!
Credem cu tărie că un raport de audit cât mai acurat rezultă din evaluarea magazinelor online pe o perioadă lungă de timp, de aceea fiecare magazin înscris la GPeC va fi auditat în etape diferite, la momente de timp diferite.
Uite care sunt etapele de evaluare la GPeC:
- imediat după înscriere, evaluăm fiecare magazin pentru a ne asigura că respectă integral criteriile de preselecție;
- odată ce acestea sunt întrunite, fiecare magazin online este analizat de Juriul GPeC prin peste 200 de criterii de evaluare esențiale pentru orice afacere online;
- în urma evaluării, magazinele participante primesc raportul de audit și au ocazia sa îl discute împreună cu Juriul, aflând recomandările lui (10 Iulie 2018);
- după discuțiile cu Juriul, magazinele au timp dedicat să rectifice problemele semnalate de aceștia (perioada de optimizări, implementări și fine-tuning are loc în intervalul 11 Iulie – 17 Septembrie);
- la final, Juriul GPeC reanalizează fiecare magazin trecând din nou prin cele peste 200+ criterii, observând și notând evoluția magazinului (3 – 23 Octombrie);
- din nou, magazinele online primesc raportul de audit rezultat și au ocazia să rediscute cu membrii juriului asupra lui (30 Octombrie 2018);
- în funcție de media notelor obținute pe parcursul timpului, desemnăm câștigătorii în cadrul celei de a 13-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce (13 Noiembrie 2018).
Alexandru Clain, Gutuie.ro, despre participarea succesivă în Competiția GPeC: În anul 2013 am luat una dintre cele mai bune decizii pentru dezvoltarea business-ului nostru: am participat pentru prima dată în Competiția GPeC. De atunci, sfaturile pe care le-am primit în fiecare an de la Juriu ne-au ajutat să oferim clienților noștri o experiență de shopping online mai bună, acest lucru conducând, în timp, la o creștere semnificativă a vânzărilor. Dacă doriți ca magazinul dumneavoastră să devină unul de referință pe segmentul său de piață, participarea la GPeC este un pas esențial.
După prima etapă de evaluare, invităm magazinele înscrise în Competiție să discute față în față cu membrii juriului (sau prin Skype/E-Mail, în funcție de agenda juraților) și să afle explicațiile/recomandările lor pentru notele acordate, să adreseze întrebări și, astfel, să aibă parte de consultanță gratuită de la specialiști.
Concret, magazinele online înscrise în Competiția GPeC trec prin prima etapă de evaluare si primesc rapoartele de audit conținând explicațiile juriului. În ziua de 10 Iulie, au ocazia să discute asupra rapoartelor de evaluare, primind recomandări despre cum să își îmbunătățească site-ul.
“Întâlnirile Consultative GPeC 2018″ se vor desfășura în București – locația exactă va fi anunțată în timp util.
- Magazinele vor fi programate și li se va comunica pe e-mail data și ora la care sunt invitate să participe la întâlnire;
- Juriul GPeC va explica principalele probleme semnalate în timpul evaluării și va sfătui magazinele cum să le remedieze;
- în limita timpului alocat (aprox. 90 de minute/magazin), fiecare magazin poate solicita și sfaturi suplimentare sau poate adresa întrebări legate de alte chestiuni decât cele semnalate în raportul de audit.
Magazinele care nu pot participa fizic la “Întâlnirile Consultative GPeC 2018″ vor adresa întrebările sau nelămuririle lor prin e-mail către jurați în termen de maximum 3 zile calendaristice de la desfășurarea întâlnirilor. De asemenea, dacă o parte din jurați nu pot ajunge fizic la Întâlniri, aceștia vor oferi explicații în scris prin e-mail sau pot purta discuții cu magazinele prin Skype.
După “Întâlnirile Consultative GPeC”, magazinele au la dispoziție timp (în intervalul 11 Iulie – 17 Septembrie) să aplice recomandările juriului pentru a intra mai bine pregătite în etapa finală de evaluare.
După încheierea celei de a doua jurizări (3 – 23 Octombrie), magazinele online au ocazia să se reîntâlnească cu membrii juriului pentru a primi ultimele recomandări și concluzii în urma participării la GPeC. Cea de a doua etapă de Întâlniri Consultative este programată pentru ziua de 30 Octombrie 2018.
*Notă: Datele stabilite pentru Întâlnirile Consultative GPeC 2018 pot suferi mici modificări, în funcție de disponibilitatea locației de desfășurare și de numărul magazinelor online care confirmă participarea. Evident, orice schimbare va fi anunțată în timp util tuturor participanților.
Din punctul meu de vedere, Competiția GPeC îți oferă mai mult decât un Audit al site-ului tău. GPeC înseamnă claritate, înseamnă să fii peste medie. Pentru Lensa.ro, GPeC a fost tot timpul un “ghid sfânt” pe care l-am urmat. Datorită acestuia ne-am dublat rata de conversie în 2 ani și am reușit să ne creștem exponențial vânzările. Recomand cu drag Competiția GPeC fiecărui magazin online, astfel o să facem viața mai ușoară consumatorilor și piața de e-commerce va crește și mai repede, deci avem cu toții de câștigat.

ALEXANDRU LĂPUȘAN
CEO & Founding Partner Zitec
Alexandru Lăpușan este CEO & Founding Partner la Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicații online. Pe lângă alte verticale în care s-a remarcat, Zitec are în portofoliul de e-commerce nume precum: eMAG.bg, Flanco, Network One Distribution, PayU, Paravion.ro, Borealy, ALTEX.

IRINA BUCURENCIU
Head of Small Business Unit 123 Form Builder
Irina Bucurenciu este Head of Small Business Unit la 123 Form Builder și are peste 10 ani de experiență în strategie de business online și planning, performance measurement, analiză de User Experience aplicate în industrii precum Telecom, IT&C și software. Irina este dedicată construirii de organizații online de succes.

VICTOR KAPRA
Consultant independent
Victor Kapra are 20 de ani de experiență în presa economica. Printre funcțiile deținute de-a lungul timpului: redactor șef-adjunct la Ziarul Financiar, new media content manager la Mediafax Group. Din 2008, este consultant independent și trainer în Comunicare Digitală/Social Media pentru companii de top și instituții din Romania. A susținut peste 100 de workshop-uri pe teme de Comunicare Digitală în companii, în universitățile din țară și la birourile din București ale instituțiilor europene. Temele de discuție preferate: Branded Content, User Generated Content, Storytelling, Online Conversation & Feedback, Visual Content. Este blogger (www.victorkapra.ro) de 10 ani.

RĂZVAN ACSENTE
Digital Commercial Manager Vodafone
Pasionat și practicant de Online Marketing și E-Commerce, Răzvan Acsente a coordonat atât lansarea în e-Commerce a unor branduri importante precum Atmospherefashion, cât și campaniile de optimizare și promovare online a celui mai mare site de comerț electronic, Okazii.ro, sau a altor magazine online din zona de fashion, auto, casă și grădină, birotică & papetărie, produse pentru copii, cadouri sau băuturi alcoolice și non alcoolice. În prezent, Răzvan este Digital Commercial Manager Vodafone, după ce a fost 4 ani Head of Marketing Naspers Classifieds RO & EU CLM Lead în carul celui mai mare site de anunțuri din România, OLX.

LUCIA CIUCĂ
Managing Director Quantum Data Science
Lucia Ciucă este Managing Director al companiei Quantum Data Science, cea mai nouă companie din România specializată în Data Technology și membră a The Group, cel mai mare grup independent de companii de comunicare și marketing din România. În trecut, Lucia a ocupat funcția de Manager de Cercetare eMAG din 2011 în 2012, ulterior fiind promovată pe poziția de Director de Marketing și Comunicare al eMAG, unde a petrecut peste 3 ani alături de echipa celui mai mare site de comerț electronic de pe piața locală.

ANDREI GEORGESCU
Managing Director White Image
Andrei Georgescu este co-fondator și Managing Director al companiei White Image de peste 15 ani. Este pasionat de date și de soluții care generează rezultate. În prezent, White Image livrează soluții de Data Management și E-Mail Marketing pentru clienți din e-commerce, domeniul bancar, auto, HR etc. Pe Andrei îl puteți găsi și în postura de profesor în cadrul școlii IAA, unde predă E-Mail Marketing.

ANABELA LUCA
Managing Director & Online Marketing Consultant adLemonade.com
Anabela Luca are peste 6 ani de experiență în managementul și administrarea campaniilor PPC (Google AdWords, Facebook ads, LinkedIn ads), livrând rezultate în conformitate cu obiectivele specifice de business ale clienților, fie că aceștia era afaceri de dimensiuni mari dornice de expansiune internațională sau mici întreprinderi dornice de eficiență. În calitate de trainer Google, Anabela este implicată activ în educarea afacerilor românești în ceea ce privește AdWords și Analytics prin programele oficiale Google Online Marketing Academy & Google Partners.

BOGDAN MANOLEA
Co-Fondator TRUSTED.ro
Bogdan Manolea este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informațiilor, proprietate intelectuală/industrială, însă și de orice domeniu implicând dreptul, Internetul și atitudinea civică. Este proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezintă din 2001 principalele evoluții din dreptul tehnologiei informației și autor a numeroase prezentări și articole pe teme legate de Drept și Tehnologia Informației (comerț electronic, semnătură electronică, nume de domenii, jurisdicție și Internet, dreptul la viața privată etc.) făcute la evenimente naționale și internaționale. Bogdan este, de asemenea, și Co-Fondator TRUSTED.ro.

DAN VÎRTOPEANU
Managing Partner Breeze Mobile

COSMIN NĂSTASĂ
Managing Director Edge powered by 2Performant
Cosmin Năstasă conduce agenția de Performance Marketing Edge, powered by 2Performant. Anterior, Cosmin s-a alăturat industriei online acum 12 ani, de partea agenției de publicitate și a experimentat de atunci nașterea și creșterea de afaceri și idei online. Acum, alături de o echipă de profesioniști, furnizează soluții inteligente pentru afaceri online, începând cu perspectiva de comunicare și trecând prin performance, web analytics și ad-tech.

BOGDAN ARON
Chief Product Officer 2Performant
Bogdan Aron a absolvit Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universitatii Politehnice Bucuresti si a terminat un program de MBA la Maastricht School of Management Romania. Bogdan are o experienta de peste 10 ani in marketing online, eCommerce si product development si in prezent ocupa functia de Chief Product Officer la 2 Performant.

DOINA VÎLCEANU
Chief Marketing Officer ContentSpeed
Doina Vîlceanu coordonează departamentul de Marketing și Vânzări al ContentSpeed, lider de piață în implementarea soluțiilor software customizate pentru eCommerce. Platforma de comerț electronic ContentSpeed este implementată pentru peste 500 de magazine online și 35 de portaluri B2B. Printre brandurile din portofoliul companiei se numără: SEPHORA, Diverta, IL PASSO, Chicco, QuickMobile, Flormar, Betty Ice.

BIANCA GRIP
Managing Director GripAds
Bianca Grip, Expert în Marketing Online, este cunoscută în industria online datorită performanțelor realizate la implementarea proiectului Tocmai.ro în România, business pe care l-a crescut de la stadiul de start-up, în top 3 site-uri din România. Ulterior, Bianca Grip a fondat regia de publicitate GripAds, care ajută business-urile online să facă bani din traficul de pe site. În 2014, a lansat cel mai complex program de training despre Strategie de Marketing Online www.cursmarketing.ro. Acest program rulează în principalele orașe din România pentru a facilita accesul antreprenorilor și specialiștilor în marketing la informații valoroase.

CRISTIAN IGNAT
Chief Canopyst @Canopy
Cristian Ignat este fondator Canopy, agenție care își propune să ducă digitalul către noi înalțimi. Trăiește și respiră online marketing în general și PPC în particular. Are mai bine de 10 ani de experiență în această zonă și și-a propus să contribuie activ la popularizarea domeniului, fiind printre primii traineri din România certificați în Google AdWords (dec. 2013). A participat ca speaker, jurat sau moderator la peste 100 de evenimente din Europa Centrală și de Est. Focusul lui sunt studiile de caz și discuțiile aplicate care îl și recomandă, reușind astfel să devină primul român invitat ca speaker @Hero Conf, cel mai mare eveniment de PPC din lume.

HORIA NEAGU
Founder Napoleon Digital
Horia Neagu este Founder Napoleon Digital. Horia s-ar descrie pe sine drept un cetățean al Internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutari pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Se întâmpla în era când trimiterea unui e-mail nu era un reflex pavlovian, ci un angajament serios, ce dura câteva ore. Lucrează în domeniul Digital Marketing de peste un deceniu, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling și politică.

ANDREEA MOISA
Managing Director Beans United
Cu o experiență de peste 8 ani în Marketingul Digital, Andreea Moisa este Managing Director la Beans United, prima agenție de Inbound Marketing din România, partener Hubspot. A lansat în 2014 seria Seminariilor de Inbound Marketing (SIM), un eveniment dedicat tuturor celor care vor să afle mai multe despre filosofia de inbound marketing. Andreea este implicată și în educația academică, fiind un membru activ al Centrului de Excelență pentru Creșterea Calității în Învățământul Superior la Universitatea Titu Maiorescu.

ANDREI AVĂDĂNEI
Fondator CCSIR & Fondator și Coordonator DefCamp
Andrei Avădănei este fondatorul Asociației Centrul de Cercetare în Securitate Informatică din România – CCSIR și coordonează DefCamp, cea mai importantă conferință de securitate informatică & hacking din Europa Centrala și de Est. Cu o experiență de peste 8 ani în securitate informatică, în urmă cu doi ani a co-fondat Bit Sentinel prin intermediul căreia oferă servicii de securitate informatică, penetration testing, security management, recuperarea de pe urma unui atac cibernetic, training-uri și workshop-uri.

EUGEN POTLOG
Founder & Chief Optimizer @ UX Studio

ADRIAN PINTILIE
Managing Partner Extended
Creative Director și, totodată, co-fondator al UIS creative studio design, agenția de creație și dezvoltare online premiată la GPeC prin magazinele lansate pe piață și autoare a platformei de eCommerce Extended, Adrian Pintilie are o experiență în mediul online de peste 10 ani. În calitate de co-fondator și manager Vexio în perioada 2008-2010, magazin online IT&C premiat la Gala Premiilor eCommerce pentru cel mai bun Start-Up în 2008 și Magazinul Anului în 2009, Adrian a putut observa și contribui la ascensiunea unui magazin online pe piața de eCommerce din România.

ROXANA OLARU
The Marketing Fairy & Co-Fondator CREADIV
Antreprenoare CREADIVă, Roxana Olaru își imparte timpul între agenția digitală pe care o coordonează și activități de voluntariat în cadrul fundației RBL. CREADIV le oferă celor peste 100 de clienți români sau din străinătate cu care colaborează, servicii de: design (web sau print), development (programare de aplicații web, magazine online sau website-uri) si promovare online (gestiune campanii de SEM sau Social Media), conform sloganului Design. Code. Launch.

MIHAI VÎNĂTORU
Head of SEO & Managing Partner DWF
Mihai Vînătoru este Head of SEO și Managing Partner DWF – una dintre cele mai mari agenții de SEO din România. DWF gestionează în prezent 70+ campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate națională din domenii precum: auto, turism, sănătate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum și prin experiența acumulată, specialiștii DWF oferă campanii SEO performante și măsurabile.

DRAGOȘ SMEU
General Manager Mavericks

COSMIN DĂRĂBAN
General Manager & Co-Founder GoMag
Cosmin Dărăban are peste 16 ani de experiență online, fiind implicat în lansarea a peste 100 de magazine online dezvoltate în cadrul SilkWeb și GoMag unde este General Manager & Co-Founder. Cosmin încearcă continuu să ofere cele mai bune soluții pentru clienții companiei.

DANIEL ENE
SEO Consultant MoLoSo
Daniel Ene este SEO Manager MoLoSo și este pasionat de tot ce înseamnă marketing online și SEO (keyword research, link building, competitive analysis, technical SEO, content, analytics). În opinia lui Daniel, SEO înseamnă: răbdare, determinare, organizare, perseverență și, nu în ultimul rând, multă muncă. În trecut, Daniel a fost CMO al Agile Media.

OVIDIU JOIȚA
Owner iAgency.ro
Ovidiu Joița activează în marketing și publicitate de mai bine de 16 ani. A lucrat predominant în domeniul online pentru ultimii 15 ani, ocupându-se de sute de proiecte. În 2008, a fondat iAgency.ro, propria sa agenție de marketing online si SEO. În portofoliul iAgency, pot fi întâlnite nume faimoase din piața online românească: elvila.ro, dcnews.ro, veloteca.ro, floria.ro, charisma.ro (Total Soft), retargeting.biz, interlink.ro, cliniciledrleahu.ro, bogas.ro etc.
Înscrierile în Competiția Magazinelor Online GPeC 2018 s-au încheiat!
Află primul când începem înscrierile pentru Competiția GPeC 2019! Abonează-te la newsletter-ul nostru și te ținem la curent!