Competiția Magazinelor Online GPeC 2019

Auditează-ți website-ul magazinului tău online și află ce trebuie remediat pentru a vinde mai mult. Înscrie-te în Competiția GPeC 2018 pentru ca site-ul tău să fie analizat prin peste 200 de criterii de evaluare în 2 etape diferite de timp și de un Juriu format din peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online. Primești raportul de audit complet și recomandările Juriului atât pentru Mobile, cât și pentru Desktop!

Orice pachet ai alege, înscrierea în Competiția GPeC îți aduce beneficii de minimum 3.040 EUR!

UPDATE: Înscrierile magazinelor online în Competiția GPeC 2018 s-au încheiat, dar informațiile de mai jos sunt de interes pentru orice magazin care își dorește participarea la ediția 2019.

Vezi în tabelul de mai jos serviciile pe care le primești în funcție de pachetul ales pentru înscrierea în Competiția Magazinelor Online GPeC 2018. #CompetitiaGPeC #AuditMagazinOnline

După ce ai parcurs informațiile din tabel, citește cu atenție ce înseamnă fiecare beneficiu în parte și cu ce te ajută concret în dezvoltarea afacerii tale online.

Beneficiile Magazinelor Online inscrise in Competiția GPeC 2018
Valoarea serviciului pe piață Pachetul STANDARD Pachetul PREMIUM Pachetul PLATINUM
Audit complet de site atât pentru varianta de Desktop, cât și pentru Mobile (Audit: Usability & Customer Experience, Design, SEO, Securitate, Legal, Mobile, Social Media, E-mail Marketing, Calitatea Serviciilor – 200+ criterii de evaluare; 25+ specialiști în juriu; 2 etape diferite de auditare) 2.500 EUR

Acordarea Mărcii de Încredere TRUSTED.ro & Sistemul de feedback Opinii de Încredere (gratuit pentru 12 luni) 240 EUR

Acces la Întâlnirile Consultative GPeC (2 sesiuni x aprox. 90 minute fiecare – explicații și recomandări asupra rapoartelor de auditare cu Juriul GPeC) 300 EUR

Participare la Festivitatea de Decernare a Premiilor Gala Premiilor eCommerce, a 13-a ediție anuală (Noiembrie 2018) Inclusă în taxa de înscriere în Competiție

1 BILET INCLUS

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai 2018 (acces la toate cele 3 zile de eveniment: Conferință, Expo, Workshops, Networking) 119 EUR/bilet 3-Day-Pass

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Participare la GPeC SUMMIT Noiembrie 2018 (Conferință, Expo, Networking) 119 EUR/bilet

2 BILETE INCLUSE

3 BILETE INCLUSE

Discount 5% participare la Școala de Vară de E-Commerce GPeC (Bran, Moeciu, 22-27 August 2018) 34 EUR

Pachet Conformare Standarde GDPR
între 500 EUR și câteva mii de EUR, în funcție de caz

Oferta Standard (valabilă până pe 31 Mai 2018, ora 23:59)
Beneficii de minimum 3.040 EUR 299 EUR + TVA 459 EUR + TVA 659 EUR + TVA

––––––––––––––––––––––––––––––

1. Audit complet Website E-Commerce atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile, în valoare de 2.500 EUR

Afli exact ce este bine și, mai ales, ce trebuie remediat la website-ul tău ca să oferi o experiență de navigare plăcută utilizatorilor tăi și să crești rata de conversie / vânzările.

Magazinul tău online va fi auditat prin cel mai detaliat set de criterii de evaluare (peste 200 de criterii esențiale pentru orice afacere online care vizează: Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, E-Mail Marketing, Social Media, Aspecte Juridice, Calitatea Serviciilor).

Evaluarea este făcută de 25 de specialiști cunoscuți pentru vasta lor experiență în e-commerce și marketing online, iar tu ai ocazia să dezbați cu ei rapoartele de audit ca să afli exact ce trebuie să faci pentru a-ți îmbunătăți magazinul online!

Audit Website E-Commerce Competitia Magazinelor Online GPeC

Toate magazinele online participante în Competiția GPeC primesc rapoartele de auditare. Un astfel de audit ar costa minimum 2.500 EUR dacă nu te-ai înscrie în Competiția GPeC!

  • 25 de specialiști în e-commerce și marketing online auditează magazinele înscrise în Competiția GPeC 2018;
  • fiecare din cele 200+ criterii de evaluare este notat;
  • pe lângă notele acordate, membrii juriului oferă în raport și scurte explicații, comentarii și recomandări acolo unde este cazul;
  • evaluarea website-urilor se face în 2 etape distincte, la momente diferite pentru a observa evoluția magazinelor în timp;
  • primești rapoartele de audit din cele două etape și ai ocazia să dezbați asupra lor cu jurații care au analizat magazinul tău în cadrul Întalnirilor Consultative GPeC (10 Iulie și 30 Octombrie 2018).

În urma Auditului, vei cunoaște exact care sunt punctele forte și punctele slabe ale site-ului tău atât pentru Desktop, cât și pentru Mobile și vei afla concret cum să remediezi problemele semnalate.

––––––––––––––––––––––––––––––

2. Magazin de Încredere, atestat de TRUSTED

Trusted.ro este Programul Național pentru Certificarea Magazinelor Online, inițiat de GPeC împreună cu Legi-Internet.ro și Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) în anul 2011. În prezent, aprox. 200 de magazine online românești respectă standardele Trusted, afișând pe site-urile lor sigla “Magazin de Încredere Trusted.ro”.

Criterii de Preselectie GPeC si acordarea Marcii de Incredere Trusted impreuna cu sistemul de Opinii de Incredere Feedback Trusted

Standardele Trusted sunt obligații legale conform directivelor europene în vigoare, dar și bune practici în e-commerce – general valabile pentru magazinele online. Setul de standarde Trusted reprezintă criteriile de preselecție pentru înscrierea în Competiția GPeC 2018, criterii pe care toate magazinele online trebuie să le îndeplinească.

  • Magazinele online care își doresc să participe în Competiția GPeC vor fi auditate din punct de vedere al îndeplinirii criteriilor de preselecție, imediat după înscriere. Te ajutăm să întrunești fiecare standard ca să respecți principalele norme legislative (vei ști exact ce îți cere legea și ce trebuie să faci ca să nu primești amenzi usturătoare);
  • În plus, odată cu îndeplinirea criteriilor de preselecție, îți acordăm gratuit pentru 12 luni Marca “Magazin de Încredere Trusted.ro” ca să îți crești reputația și credibilitatea în fața consumatorilor (economisești 240 EUR + TVA – costul acordării Mărcii dacă nu te-ai înscrie la GPeC);
  • Pe lângă Marca de Încredere Trusted, implementezi gratuit pentru 12 luni Sistemul “Opinii de Încredere de la Clienții Magazinelor Online”.

––––––––––––––––––––––––––––––

3. Întâlnirile Consultative GPeC – consultanță avizată de la experți în e-commerce și marketing online pentru magazinul tău

Intalnirile Consultative GPeC intre magazinele online si Juriul GPeCCompetiția GPeC te ajută să îți optimizezi magazinul în timp real!

Pe lângă scurtele explicații și comentarii oferite de membrii Juriului GPeC în cele două rapoarte de audit, magazinele online înscrise în Competiția GPeC au ocazia să discute asupra rapoartelor cu jurații specialiști care le-au analizat.

  • În urma fiecărei etape de evaluare, au loc Întalnirile Consultative GPeC în cadrul cărora magazinele se pot întâlni față în față cu jurații pentru a discuta pe marginea raportului de audit, primind explicații pentru punctajele acordate și recomandări despre cum să își îmbunătățească site-ul;
  • Fiecare magazin online va avea la dispoziție aprox. 90 minute de dialog cu specialiștii din juriu, timp în care poate adresa și întrebări suplimentare (pe lângă cele strict referitoare la raportul de evaluare) – pe scurt, primește consultanță avizată;
  • Magazinele care nu pot participa fizic la Întâlnirile Consultative GPeC, au posibilitatea de a adresa întrebările lor prin e-mail către jurații care le-au evaluat site-ul.

Notă: deși facem tot posibilul pentru a reuni cei 25 de jurați GPeC în aceeași zi la Întâlnirile Consultative GPeC, ne este imposibil să coordonăm agenda tuturor. De aceea, chiar dacă unii jurati nu pot participa fizic la întâlniri, toți vor răspunde pe e-mail sau prin Skype la întrebările și nelămuririle adresate de magazinele online.

Potrivit feedback-ului participanților de la edițiile trecute, Întâlnirile Consultative GPeC sunt extrem de utile pentru orice magazin online și nu trebuie ratate pentru că rar ai ocazia sa stai de vorbă față în față cu specialiștii – oameni cu o vastă experiență în e-commerce care te pot ajuta oferindu-ți idei, sfaturi, consultanță despre ce să faci pentru a vinde mai mult.

––––––––––––––––––––––––––––––

4. Participare la cea de a XIII-a ediție a Galei Premiilor eCommerce

Gala Premiilor eCommerce Competitia Magazinelor Online
Toate magazinele online* înscrise în Competiția GPeC 2018 au acces gratuit la cea de a XIII-a ediție anuală a Festivității de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Românesc – Gala Premiilor eCommerce (13 Noiembrie 2018).

  • afli dacă magazinul tău online este unul din câștigătorii Competiției;
  • te întâlnești și faci networking cu elita comerțului online românesc;
  • afli principalele cifre de piață pentru anul în curs și tendințele pentru 2018;
  • știi cine sunt Câștigătorii Anului în Comerțul Electronic, care sunt segmentele de piață cu cele mai mari creșteri și cele cu potențial de dezvoltare;
  • participi la un adevărat show, într-o atmosferă memorabilă care marchează 13 ani de Gala Premiilor eCommerce în România.

*Notă: Numărul de bilete gratuite acordat reprezentanților magazinelor online diferă în funcție de pachetul ales la înscrierea în Competiție.

––––––––––––––––––––––––––––––

5. Acces gratuit 3-Day-Pass la GPeC SUMMIT*, 29-30-31 Mai 2018 – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce și Marketing Online din Europa Centrală și de Est

*Doar pentru pachetele PREMIUM si PLATINUM

GPeC SUMMIT Bucharest - The most important E-Commerce & Digital Marketing Event in Central and Eastern Europe
Pe 29-30-31 Mai 2018 îți aducem GPeC SUMMIT – Cel mai Important Eveniment de E-Commerce și Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est pentru care ți-am pregătit un line-up excepțional de speakeri internaționali și români, eveniment care îți oferă infinite posibilități de networking cu elita industriei, multiple oportunități de afaceri, schimb de experiență și, mai ales, Conținut Premium, direct aplicabil, fără bla-bla-uri.

  • Două zile de Conferință E-Commerce Premium, pline de keynote-uri și panel-uri de dezbatere cu speakeri legendari, internaționali și români #ftw #epic;
  • Subiecte de maxim interes și sesiuni dedicate de Q&A în cadrul Conferinței: Cifre de Piață, Usability, Optimizarea Conversiilor, Content Marketing, Social Media, SEO, Artificial Intelligence & Machine Learning, Online Marketing, Mobile, Customer Satisfaction, Logistică și Curierat;
  • Keynotes Premium de la numele grele ale E-Commerce-ului global: Peep Laja (ConversionXL), Jeff Bullas, Karl Gilis (AG Consult), Aleyda Solis (Orainti), Jim Sterne (Digital Analytics Association) – sunt doar primii 5 speakeri internaționali anunțați care vor urca pe scena GPeC în cadrul Conferinței 29-30 Mai 2018;
  • Lead-uri și parteneriate între magazinele online și principalii Furnizori de Servicii E-Commerce în cele două zile de GPeC Expo 29-30 Mai;
  • Networking Premium cu Top Management-ul principalelor companii E-Commerce din România și Europa Centrală și de Est, în mijlocul a peste 800 de participanți;
  • 2 Masterclass-uri x 6 ore fiecare cu specialiști internaționali de excepție: Karl Gilis (Masterclass User Experience & Conversion Optimization) și Jeff Sauer (Masterclass Google Analytics) – doar 50 de locuri disponibile la fiecare Masterclass – se taxează suplimentar;
  • 4 Workshop-uri x 90 minute fiecare cu cei mai buni specialiști români și pe cele mai arzătoare subiecte pentru magazinele online (incluse în taxa de înscriere a magazinelor online în Competiția GPeC pentru pachetele PREMIUM și PLATINUM)

Nu rata ocazia să afli ultimele trucuri și tendințe în E-Commerce și Marketing Online doar de la cei mai buni! Te așteaptă 3 zile epice de Conferință, Masterclasses, Workshops, Expo și Networking în cadrul GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai*, București, România.

––––––––––––––––––––––––––––––

GPeC SUMMIT Evenimentul Anului in E-Commerce si Marketing Online6. Acces gratuit la GPeC SUMMIT*, 12-13 Noiembrie 2018

*Doar pentru pachetele PREMIUM si PLATINUM

Înainte de desemnarea Câștigătorilor Anului în Comerțul Electronic Românesc din cadrul celei de a 13-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce, ne vedem la ediția de toamnă a GPeC Summit (Noiembrie 2018, București, România) – 2 zile de Conferință World-Class în care analizăm evoluția pieței de e-commerce pentru anul în curs, punctând tendințele de dezvoltare pentru 2018 și îți aducem Speakeri internaționali legendari pe care doar visai să îi vezi în România! Totul în mijlocul a peste 1.000 de participanți – elita Comerțului Online.

––––––––––––––––––––––––––––––

7. Discount 5% la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2018**

**Discount-ul se aplică doar pentru pachetul PLATINUM

Scoala de Vara de E-Commerce GPeC - Cursuri intensive si Team Building alaturi de Comunitatea OnlineAjunsă la a 8-a ediție anuală, Școala de Vară de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de E-Commerce și Marketing Online din România. Ediția de anul acesta se va desfășura în perioada 22-27 August, la aer curat de munte, în cadrul Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus și, ca de fiecare dată, îmbină conținutul relevant din cadrul celor 12 workshopuri cu activitățile de team building și networking alături de cea mai frumoasă comunitate din online!

  • De dimineață până la prânz, îți iei porția zilnică de steroizi în e-commerce și marketing online! Te așteaptă 12 workshopuri axate pe “tips & tricks” de la cei mai buni specialiști: Optimizarea Conversiilor, Usability, SEO, SEM, Analytics, Management, E-Commerce Tools, A/B Testing, Social Media, E-Mail Marketing, Mobile Optimization, Customer Satisfaction – pe toate le disecăm timp de 5 zile pentru ca tu să vinzi mai mult;
  • În fiecare zi după cursuri, ai ocazia să discuți față în față cu trainerii, să pui întrebări și să le ceri sfaturi avizate pentru afacerea ta online;
  • După-amiezile și serile sunt rezervate activităților de team building, poveștilor și glumelor spumoase, condimentate cu foc de tabără, vin fiert și acorduri de chitară.

––––––––––––––––––––––––––––––

8. Pachet Conformare Standarde GDPR pentru magazinele online**

**Doar pentru pachetul PLATINUM

Pachet de Conformare cu GDPR pentru magazinele online GPeCȘtim ca GDPR este un acronim care sperie pentru că vine la pachet cu amenzi de 2% până la 4% din cifra de afaceri, ceea ce nu e deloc puțin! Acronimul mai sperie și pentru că – din experiența noastră de 13 ani – subiectul datelor cu caracter personal nu este ușor de înțeles și de digerat de către afacerile online.

Pe de altă parte, suntem specialiști în a explica legislația pe înțelesul oamenilor tehnici și în a identifica concret ce trebuie să facă o echipă tehnică care nu are experiența de a discerne între chichițe juridice.

Consultanța GDPR este scumpă și încă depinde foarte mult de tipul de afacere, plus că GDPR nu este o lege aplicabilă doar în 2018, ci și în 2019, 2020 etc. – așadar trebuie să te asiguri că ești în conformitate cu legea pe termen lung ca să eviți amenzi usturătoare.

De aceea, magazinele online care se înscriu în Competiția GPeC 2018 și aleg Pachetul de Înscriere PLATINUM vor urma un proces de conformare cu GDPR prin care vor trece alături de Bogdan Manolea – Jurist, Director Executiv al Asociației pentru Tehnologie și Internet și Co-Fondator Trusted.rola o zecime de preț față de o consultanță personalizată – în următorii pași:

  1. Vă înscrieți magazinul online în Competiția GPeC, selectând pachtul PLATINUM;
  2. Participați la sesiunea de GDPR pentru magazinele online în cadrul GPeC SUMMIT din data de 31 Mai 2018 în care Bogdan Manolea va explica toate conceptele de bază, în așa fel încât să înțelegeți termenii-cheie legați de Date Personale conform GDPR și cum se aplică într-un business online;
  3. Aflați pașii care trebuie urmați pentru a fi în concordanță cu legislația aplicabilă și primiți resurse utile, modele de bune practici și un framework pe care trebuie să le completați în baza datelor colectate de magazinul vostru online;
  4. Participați la Întâlnirile Consultative GPeC (10 Iulie 2018) în care veți discuta 1-la-1 pe tema GDPR cu Bogdan pentru clarificări și pentru probleme sau chestiuni punctuale, specifice în funcție de natura magazinului vostru online.
  5. În cea de a doua etapă de auditare GPeC (24 Septembrie – 15 Octombrie 2018), Bogdan evaluează magazinul vostru online pe baza documentelor completate de voi pentru a vedea dacă sunt conforme cu legislația GDPR. Dacă sunt necesare modificări, Bogdan vi le va semnala și vă va spune ce trebuie rectificat;
  6. Dacă sunt necesare clarificări suplimentare, aveți ocazia să discutați din nou față în față cu Bogdan în cadrul celei de a doua serii de Întâlniri Consultative GPeC din 26 Octombrie 2018.
  7. Faceți modificările și zâmbiți că sunteți mai înțelepți decât la începutul procesului. :)

Este bine să știi

Nu vă vindem pielea ursului din pădure spunându-vă că la finalul procesului toate magazinele online vor fi 100% conforme cu GDPR. Pentru că depinde de voi în cea mai mare măsură – iată de ce:

  • Cheile sunt la voi. Noi vă ajutăm să întruniți condițiile de conformitate, dar respectarea GDPR în sine nu va putea fi făcută niciodată de un consultant extern, indiferent cu câte hârtii sau documente electronice v-ați acoperi. De asemenea, nu este un proces pe care îl faci o dată și apoi dormi liniștit tot restul vieții.
  • Pachetul de Conformare GDPR din cadrul GPeC este unul standardizat pentru activitățile obișnuite de colectare a datelor personale de către magazinele online din România. Aceasta înseamnă că ar putea exista particularități pe care nu le vom adresa, în special chestiuni legate de colectarea de date cu caracter special sau dacă afacerea voastră are nevoie de un Privacy Impact Assesment. De asemenea, nu vom acoperi activitățile de procesare de date personale făcute de firma voastră dincolo de magazinul online.
  • Procesul este destinat firmelor a căror activitate de bază este cea digitală. Dacă, de fapt, sunteți o corporație internațională sau activitatea de marketing offline se combină cu cea online, s-ar putea ca unele dintre aspectele prezentate să nu fie suficiente pentru a fi conform cu GDPR. Nu vă strică să treceți prin acest proces, dar se poate să nu puteți implementa toate aspectele.

 

Gabriel Vasile SevenSinsGabriel Vasile, CEO SevenSins: “Garantez că TOATE magazinele participante în competiția GPeC și-au îmbunătățit calitatea serviciilor în urma jurizării, inclusiv noi la SevenSins. Dacă s-ar strădui zi de zi să își “tuneze” site-urile așa cum o fac în perioada Galei, atunci am vedea o dezvoltare accelerată a pieței.”

Mihai Patrascu EVOmagMihai Pătrașcu, CEO evoMAG: “În opinia mea, GPeC reprezintă cel mai mare și mai important eveniment de comerț electronic din România, ce încurajează creșterea calității magazinelor online românești și, implicit, încrederea clienților în tranzacționarea pe Internet. Evenimentul se adresează tuturor celor care vor să se impună în online prin servicii de calitate oferite consumatorilor, resposabilitate, încredere și creativitate. Mă simt onorat de fiecare dată când particip la GPeC și apreciez nespus de mult profesionalismul de care a dat dovadă de fiecare dată echipa organizatorică.”

 

Ține cont că:

  • Taxa de înscriere în Competiție se va plăti la cursul de schimb RON/EUR din ziua emiterii facturii fiscale;
  • Taxa se va achita integral la înscriere, în baza facturii fiscale transmise exclusiv electronic la adresa de e-mail menționată în formularul de înscriere. Ai grijă să completezi o adresă de e-mail validă și verificată frecvent pentru că acolo vei primi atât factura, cât și toate noutățile despre acțiunile GPeC 2018;
  • Este bine să știi că până când plata nu este confirmată, magazinul tău nu va fi auditat din punct de vedere al criteriilor de preselecție și nu vei fi acceptat ca participant în Competiția GPeC 2018;
  • Valoarea taxei de înscriere nu este returnabilă.

Înscrierile în Competiția GPeC 2018 s-au încheiat!

Abonează-te la newsletter-ul nostru și află primul când începem înscrierile pentru ediția 2019 precum și tot ce e important despre E-Commerce și Marketing Online!